مهسا دیبا

مهسا دیبا

فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀
توسط ۴ نفر دنبال می شود

معرفی صرافی کوکوین Kucoin | آیا کوکوین معتبر است ؟ | آیا کوکوین تحریم است ؟

هـدف بنیانگذاران این صرافـی ایجـاد یک پلتفرم سـاده و ایمـن برای تمامی مردمان جهان بوده که برای انجام معامله طیف وسیعی از رمزارزها از آن استفاده کنند. پلتفرم کوکویـن از طریق رایانه و همچنین اپلیکیشن Kucoin در سیستم عامل های اندروید و IOS نیز قابل دسترسی می باشد.

بهترین صرافی جایگزین بایننس برای ایرانی ها

باتوجه به اینکه ایرانـی هـا امـکان استفاده از صرافی بایننس را ندارند، صرافی کوکویـن گزینه مناسبتری است اما میزان حجـم معاملاتـش کمتر از صرافی بایننس است.

صرافی کوکویـن، توکن مخصـوص به خودش به نام Kucoin Shares KCS را دارد. کاربران ایـن صرافــی در صـورت پرداخت کارمزد معاملاتـی خـود بـا کـویـن KCS، از تخفیف برخـوردار مـی شـوند. عـلاوه بـر ایـن، چیزی در حدود %۵۰ از درآمد بدست آمده از کارمزدها توسط این صرافی به صاحبان کوین های KCS تعلق می گیرد.

مزایای صرافی کوکوین

کارمزد کم

این صرافی کارمـزد کمـی را در قبـل انجـام معامـلات دریافت می کند. که حدود ۰.۲٪ است. اگر میخواهید این مقدار نصف شود، میتوانید با لینک معرفی‌ازطرف‌من ثبت‌نام کنید. اینجا کلیک کنید و حساب کاربری جدید بسازید.

خدمات پشتیبانی عالی

این صرافی از یک سیستم پشتیبان عالی برخوردار است که می توانید از طریق وب سایت، ایمیـل و سایر کانال ها به صورت شبانه روزی با آن در ارتباط باشید.

امنیت دارایی ها

كوكويـن اقدامات امنیتـی بسیاری را لحاظ کرده که از جمله آنها می تـوان بـه احـراز هویت چند عاملی اشاره نمود. این صرافی بر اساس استانداردهای دقیق امنیتی بر عملیات ها نظارت می کند.

پلتفرم و رابط کاربری ساده

طراحی عالی و بستر تجاری قوی، تجارت را برای همه همه آسان و لذت بخش می کند.

معایب صرافی کوکوین

  • حجم معاملات پایین‌تر نسبت به بایننس
  • عدم امکان سپرده گذاری با ارز فیات (که در کشور ایران فعال نیست)

ثبت نام در کوکوین

برای ثبت نام در کوکوین اینجا کلیک کنید و آدرس ایمیل و پسورد انتخابی خود را وارد کنید. نیازی به تغییر آی‌پی نیست ولی بهتر است ip خود را تغییر دهید و اجازه دسترسی به لوکیشن را به صرافی ندهید.
همچنین برای خرید تتر usdt جهت انجام معاملات و تبدیل ارزها،‌ میتوانید آن را از صرافی‌های معتبر ایرانی مثل سرمایکس یا اوکی‌اکسچنج اقدام کنید.

تجربه شخصی

از بین صرافی‌های خارجی که با ایرانی‌ها مشکلی ندارند، صرافی کوینکس از لحاظ پشتیبانی و رابط کاربری بهترین گزینه هستش. پیشنهاد میکنم اینجا کلیک کنید و حساب کاربریتون در کوینکس رو ایجاد کنید و معاملاتتون رو شروع کنید تا تفاوت رو ببینید 👌🏼

 

مهسا دیبا
مهسا دیبا فعال در حوزه رمزارزها و برنامه‌نویسی ⠀

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋